Χριστούγεννα μεν, αλλά η πόλη γίνεται φόντο, στο «κινηματογραφικό» φονικό. Εκτός από τη χολιγουντιανή βιομηχανία φόνων, τις συμμορίες στη Μασσαλία, τις μαφίες στη Νάπολι, τους χολερικούς δολοφόνους στο Λονδίνο, άπειροι πρωταγωνιστές εγκλημάτων και παραγωγοί φόνων στην ευρωπαϊκή και διεθνή φιλμογραφία έχουν εξοικειώσει τον έλληνα θεατή με ένα είδος μπαρόκ εγκλήματος. Υπερβολικού, πληθωρικού, ακροβατικού εγκλήματος. Στα άπειρα φιλμ που έχουν γυριστεί, με την τελευταία μόδα των αξύριστων μπάτσων και των κομψών δολοφόνων, μάρτυρες, αντίζηλοι, επαγγελματικοί ή ερωτικοί ανταγωνιστές, δολοφονούνται, κλείνουν παλιοί λογαριασμοί. Συχνά κάποιες πόλεις αποτελούν το εγκληματικό φόντο πολλών ταινιών και σειρών και συγχρόνως αποτελούν την εγκληματογόνο πραγματικότητα, που αναπαρίσταται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ