Ο ιταλικός νηογνώμονας RINA ανακοίνωσε την έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle -AiP) του πρώτου πολύ μεγάλου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού (VLCC) που χρησιμοποιεί μια καινοτόμο διάταξη πρόωσης που μειώνει την αντίσταση του πλοίου κατά 5-10%. Αυτό το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με τον διαχωρισμό της ώθησης που δίνει μιας μόνο μεγάλης προπέλας σε δύο μικρότερες. Ετσι μειώνεται το απαιτούμενο βύθισμα του πλοίου για την πλήρη βύθιση της προπέλας, κάτι που επιτρέπει τη μείωση του όγκου των δεξαμενών έρματος και, τελικά, των συνολικών διαστάσεων του πλοίου και την απαιτούμενη ισχύ για πρόωση χωρίς όμως να επηρεάζεται η ικανότητα μεταφοράς φορτίου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ