Αν κάποιος επιχειρήσει έναν τηλεοπτικό απολογισμό της χρονιάς που φεύγει, θα διαπιστώσει πως το 2022 χαρακτηρίστηκε από μεγάλο ανταγωνισμό (τον μεγαλύτερο των τελευταίων χρόνων), την υπερπληθώρα των παραγωγών και την επιστροφή του κοινού σε πρωτογενή προγράμματα ελληνικού ενδιαφέροντος. Από πλευράς τηλεθέασης, θα δει έναν και μόνο πρωταγωνιστή: το Mega. To κανάλι κατάφερε να επικρατήσει έναντι του ανταγωνισμού και μέσα στο 2022 να εδραιώσει την κυριαρχία του στο τηλεοπτικό πεδίο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, για το διάστημα από την 1η Ιανουαρίου 2022 έως τις 26 Δεκεμβρίου 2022, το Mega τερμάτισε πρώτο τόσο στο σύνολο του κοινού με 13,5% όσο και στο δυναμικό 18-54 με 12,8%. Το κανάλι βρέθηκε στην κορυφή και της prime ζώνης με 18,2% στο σύνολο του κοινού και 14,7% στο δυναμικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ