Η Ιταλία άλλαξε ξανά τον θυρεό της. Απλός και λιτός, θα «εκφράζει καλύτερα τα συναισθήματα και το πάθος των ιταλών φιλάθλων», σύμφωνα με την ιταλική ομοσπονδία. Οι Ατζούρι προσπαθούν να αφήσουν πίσω τους την αποτυχία να αγωνιστούν στα δύο τελευταία Παγκόσμια Κύπελλα τοποθετώντας το ανανεωμένο λογότυπο στη φανέλα τους η οποία θα είναι πλέον δημιούργημα της Adidas, μετά το διαζύγιο με την Puma ύστερα από 20 χρόνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ