Οι ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) και πλοία που μεταφέρουν αυτοκίνητα (Car Carriers) θα είναι το 2023 ευνοημένες περισσότερο από τις υπόλοιπες που δραστηριοποιούνται σε άλλους ναυτιλιακούς κλάδους, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ