Ηταν η στιγμή, μεσημέρι της Δευτέρας 2 Ιανουαρίου, που ο τούρκος πιλότος αρνήθηκε να συμμορφωθεί στην αναχαίτιση από ένα ελληνικό F-16 που είχε απογειωθεί από τη Λήμνο και πετούσε στα 18.000 πόδια. Είχε αντιληφθεί μάλιστα ότι πίσω του (τον έβλεπε γυρνώντας το κεφάλι του ή από το καθρεφτάκι) ερχόταν ο έλληνας υποσμηναγός με ένα F-16 κατά πάνω του που μόλις λίγα λεπτά νωρίτερα τον είχε αναχαιτίσει. Η εντολή που είχε ο τούρκος χειριστής του F-16, από τον σμήναρχο διοικητή του, ήταν να παραμείνει όσο το δυνατόν περισσότερο στο FIR Αθηνών παραβιάζοντας εθνικό κυριαρχικό χώρο. Δεν μπορούσε ο δυστυχής χειριστής του τουρκικού F-16 να μην υπακούσει, τον περίμενε τιμωρία, ίσως και στέρηση μισθού, ούτε μπορούσε να προφασιστεί ότι μένει από καύσιμα και να αποχωρήσει, αφού ο διοικητής του φρόντισε και του έστειλε ένα αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού με σκοπό να παραμείνει για πολλή ώρα στο FIR Αθηνών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ