Με ρυθμό αύξησης 6% «τρέχουν» οι οργανωμένες αλυσίδες μαζικής εστίασης, καθώς έπειτα από μια δύσκολη διετία εξαιτίας της πανδημίας η αγορά ανακάμπτει έχοντας αναδιατάξει τις δυνάμεις της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ