Ενδιαφέρον προσελκύουν και τα επόμενα βήματα στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Αθήνας, με τη γερμανική «Handelsblatt» να τονίζει πως «πάνω από όλα το ελληνικό κράτος θέλει να ιδιωτικοποιήσει έργα υποδομής όπως αεροδρόμια, αυτοκινητοδρόμους και ιαματικά λουτρά». Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η ελληνική κυβέρνηση κάνει πίσω τώρα σε δύο προγραμματισμένες ιδιωτικοποιήσεις. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης (φωτογραφία) και της Καβάλας θα παραμείνουν στα χέρια του κράτους, λόγω της γεωστρατηγικής τους σημασίας. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι ιδιωτικοποιήσεις εντάσσονται στους όρους που επέβαλαν οι διεθνείς δανειστές την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης, με τα έσοδα να διατίθενται για τη μείωση του χρέους. «Στην αρχή όμως υπήρχαν ψευδαισθήσεις για τα έσοδα. Το 2011 η τότε σοσιαλδημοκρατική ελληνική κυβέρνηση υποσχέθηκε έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 50 δισ. ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια. Μέχρι σήμερα όμως έντεκα χρόνια μετά έχουν μπει στο ταμείο μόλις 8,2 δισ. ευρώ» ανέφερε η «Handelsblatt».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ