Οι λιγότερο κυνικοί βλέπουν θετικά τη σπουδή με την οποία τα δύο μεγάλα κόμματα μελετούν την ατζέντα των νέων. Οι ψηφοφόροι που θα διαμορφώσουν το όχι και τόσο μακρινό αύριο, λένε, παίρνουν έτσι τη θέση που τους αξίζει στους εκλογικούς σχεδιασμούς των επαγγελματιών της πολιτικής. Οποιοι είναι εκ προοιμίου απογοητευμένοι με το μέλλον, πάλι, υποστηρίζουν ότι τα κίνητρα κυβερνώντων και αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι καθαρά προεκλογικά. Η μεν επιχειρεί να πλησιάσει ένα δύσκολο για την Κεντροδεξιά ακροατήριο. Η δε να κινητοποιήσει ένα προνομιακό για την Αριστερά κοινό – η πλειονότητα του οποίου, όμως, συνηθίζει να μη φτάνει μέχρι τα εκλογικά τμήματα. Με ένα σποτάκι ο ΣΥΡΙΖΑ θέλησε να πιάσει δυο απ’ τα θέματα που απασχολούν τους νεαρούς εκλογείς – πολιτικοποιημένους κι απολιτίκ -, το στεγαστικό και τον κατώτατο μισθό. Το δεύτερο διαφημιστικό της καμπάνιας «Χάου Του», βέβαια, προκάλεσε μια εντονότερη του συνηθισμένου αντίδραση της κυβέρνησης. Η επίσημη φωνή της, αφού απαρίθμησε τα σχετικά της πεπραγμένα, έβαλε και μια τζούρα ειρωνείας στην απάντηση. «Με βίντεο», διαπίστωσε, «δεν στεγάστηκε κανείς. Οπως και κανείς δεν πήγε πουθενά με μετρό-μουσαμάδες».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ