Αλλαγές στην οργανωτική δομή και στο management στην AP Moller-Maersk ανακοίνωσε ο δανέζικος ναυτιλιακός γίγαντας. Οπως τονίζεται, οι αλλαγές, με ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου 2023, ακολουθούν τον διορισμό του Vincent Clerc ως διευθύνοντος συμβούλου από την 1η Ιανουαρίου 2023. Συγκεκριμένα, η νέα οργανωτική δομή διαμορφώνεται γύρω από δεκαπέντε ρόλους και τομείς ευθύνης, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση.

Οπως ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Maersk, Vincent Clerc: «Αντιμετωπίζουμε μια παγκόσμια οικονομική προοπτική γεμάτη προκλήσεις, μια επιβράδυνση της αγοράς και ταυτόχρονα οι πελάτες μας προσπαθούν να βελτιώσουν ριζικά τις αλυσίδες εφοδιασμού τους, για να τους κάνουν πιο ανθεκτικούς και ευέλικτους. Αυτό δημιουργεί επείγουσες ανάγκες καθώς και μοναδικές ευκαιρίες. Για να πλοηγηθούμε μέσα και πέρα από αυτό το περιβάλλον, θα εντείνουμε την εστίασή μας στο κόστος και στην ποιότητα των υπηρεσιών».

Υπό πίεση τα διαλυτήρια

Υπό μεγάλη πίεση βρέθηκε το 2022 η βιομηχανία διάλυσης πλοίων στην Ασία, εξαιτίας αφενός των ελέγχων για την ασφάλεια, αφετέρου από την οικονομική επιβράδυνση. Με τους πλοιοκτήτες να αναζητούν την ανάκαμψη στην αγορά, η «δεξαμενή» των διαθέσιμων πλοίων για ανακύκλωση μειώθηκε, οδηγώντας τον κλάδο στο πιο αδύναμο σημείο εδώ και αρκετό καιρό. Η μεγαλύτερη επιχείρηση διάλυσης πλοίων της Ασίας ήταν ιστορικά στο Alang της Ινδίας, αλλά, σύμφωνα με αξιωματούχους του κλάδου, βρίσκονται στη χειρότερη κατάσταση της τελευταίας 15ετίας. Από τον Απρίλιο έως τον Δεκέμβριο του 2022 μόνο 90 πλοία πήγαν στην περιοχή έναντι κατά μέσο όρο 160 πλοίων ετησίως τα τελευταία έξι χρόνια.

Χαλαρώνουν τα περιοριστικά μέτρα στην Κίνα

Επειτα από τη γενική χαλάρωση των σκληρών μέτρων ενάντια στην πανδημία, οι κινεζικές Αρχές αποφάσισαν να άρουν σειρά περιορισμών για τις αλλαγές πληρωμάτων στα εγχώρια λιμάνια.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, με αποδέκτες τους ναυτικούς πλοίων με ξένη σημαία, που πρέπει να αντικατασταθούν, πλέον δεν απαιτείται η διενέργεια τεστ για τον κορωνοϊό, ούτε ο περιορισμός της καραντίνας.

Οπως τονίστηκε, η μόνη υποχρέωση είναι η διενέργεια τεστ 48 ώρες πριν από την αναχώρηση από το τελευταίο λιμάνι κατάπλου, προτού το πλοίο εισέλθει στην Κίνα.