Ο πληθωρισμός που εδώ και σχεδόν ενάμιση χρόνο καλπάζει σε υψηλά 30ετίας έχει ανοίξει τον ασκό του Αιόλου της ακρίβειας, φέροντας δυσβάσταχτες ανατιμήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης. Εκμεταλλευόμενες το φαινόμενο, επιχειρήσεις σουπερμάρκετ αυξάνουν κατά το δοκούν τις τιμές στα ράφια, ενώ ταυτόχρονα οι συσκευασίες πλήθους επώνυμων προϊόντων συρρικνώνονται. «ΤΑ ΝΕΑ» έκαναν αυτοψία στην αγορά, διαπιστώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι το 2022 έκλεισε με αύξηση 44,88% στα προϊόντα διατροφής, ενώ, βάσει στοιχείων της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, το περιεχόμενο έχει μειωθεί σε 238 προϊόντα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ