Μπορεί η Γαλλία να είναι εδώ και πολλά χρόνια η μεγαλύτερη κινηματογραφική δύναμη της Ευρώπης, καθώς επίσης το σημείο εκκίνησης και η βάση πολλών διεθνών συμπαραγωγών ευρωπαϊκών χωρών (ή και χωρών εκτός Ευρώπης), όμως η πικρή αλήθεια λέει ότι ο κινηματογράφος της δεν έμεινε ανεπηρέαστος από τις βλαβερές συνέπειες της πανδημίας. Το τραγικό φαινόμενο της μείωσης των εισόδων στις κινηματογραφικές αίθουσες που τόσο έντονα έχουμε ζήσει στην Ελλάδα, «χτύπησε» και τη Γαλλία όπου τα εισιτήρια έχουν κατά πολύ μειωθεί συγκριτικά με τις προ COVID χρονιές. Για αυτό εξάλλου ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα της Unifrance, του οργανισμού προώθησης του γαλλικού κινηματογράφου σε παγκόσμια κλίμακα, είναι η δημιουργία νέων στρατηγικών με στόχο την επαναφορά του κοινού στις αίθουσες – ιδιαίτερα του ηλικιακά νέου κοινού που τείνει να την εγκαταλείψει έχοντας πλέον συνηθίσει για τα καλά τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ