Ο DNV έχει χορηγήσει καταρχήν έγκριση (AiP) στον σχεδιασμό πλοίων που τροφοδοτούνται με αμμωνία, που έγιναν από τις ιαπωνικές εταιρείες Sumitomo Corporation και Oshima Shipbuilding. Το AiP επιβεβαιώνει ότι ο σχεδιασμός ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου Kamsarmax πληροί τις τεχνικές απαιτήσεις και τα πρότυπα ασφαλείας έπειτα από μια μελέτη αναγνώρισης κινδύνων σχετικά με τους σχετικούς κινδύνους από τη χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Μετά την ολοκλήρωση του bulk carrier, η Sumitomo Corporation θα το κατέχει και θα το εκμεταλλεύεται, βοηθώντας έτσι τους χρήστες της υπηρεσίας μεταφοράς του πλοίου να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ