«Κάθε θαύμα τρεις ημέρες, το μεγάλο τέσσερις». Θα έλεγε κανείς ότι αυτή η λαϊκή παροιμία επινοήθηκε κατά παραγγελία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, εμπλουτισμένων εν προκειμένω τα τελευταία χρόνια από την ξαφνική εμφάνιση και ακόμη πιο ξαφνική επικράτηση -κυριολεκτικά, ένα επικοινωνιακό blitzkrieg – των κοινωνικών μέσων (social media). Είναι αλήθεια βέβαια πως ορισμένα «θαύματα» διαρκούν περισσότερες από τέσσερις ημέρες – ιδίως εκείνα που εμπεριέχουν αίμα και σπέρμα – αλλά ελάχιστα είναι εκείνα που διαθέτουν επαρκή καύσιμη ύλη ώστε να παραμείνουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας για εβδομάδες, πόσω μάλλον μήνες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ