To όνομά του συνδέθηκε με μια ποικιλία ειδών κινηματογραφικού δράματος, από τον επικό «Παπαφλέσσα» (1971) μέχρι το μελόδραμα «Εκείνος κι εκείνη» (1967) και από το πολεμικό δράμα «Ο προδότης πρέπει να πεθάνει» (1970) μέχρι τα ερωτικά δράματα «Ψυχή και σώμα» (1974) και «Το αγκίστρι» (1976), άκρως προκλητικά και τα δύο για την εποχή τους. Ο σκηνοθέτης Ερρίκος Ανδρέου, που το περασμένο Σάββατο έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών, ήταν έκτακτος επαγγελματίας, πολύ καλά σπουδαγμένος και θαυμάσιος γνώστης του αντικειμένου που είχε αποφασίσει να υπηρετήσει. Αθηναίος αλλά μεγαλωμένος στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής όπου σπούδασε σε αγγλόφωνο πανεπιστήμιο Ιστορία Τέχνης και Αγγλική Λογοτεχνία, αφού πέρασε και από την Κινηματογραφική Ακαδημία της Ρώμης, επέστρεψε στην πατρίδα του και άρχισε να εργάζεται σε ξένες παραγωγές («Τα κανόνια του Ναβαρόνε» η γνωστότερη) προτού αποφασίσει να κολυμπήσει στα βαθιά νερά της σκηνοθεσίας με το ψυχολογικό δράμα «Εφιάλτης» (1961). Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η δουλειά του στην τηλεόραση: «Μυστικοί αρραβώνες», «Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα», «Το φως του Αυγερινού», «Η εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη» κ.ά. Παντρεύτηκε την ηθοποιό Νόρα Βαλσάμη με την οποία απέκτησε έναν γιο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ