Με ρυθμό της τάξης του 5% τρέχει ο κλάδος των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ καθώς η πανδημία εκπαίδευσε εξ ανάγκης το καταναλωτικό κοινό, το οποίο φαίνεται να μην εγκαταλείπει τις αγορές μέσω Διαδικτύου ακόμα και για βασικά είδη. Το 2022 η συνολική αξία των αγορών από τα οnline σουπερμάρκετ άγγιξε τα 266 εκατομμύρια ευρώ (σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στις αγορές αυτές οι πωλήσεις των Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit και Wolt.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ