Με μια παρουσίαση δυόμισι ωρών και 30… slides στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο Αδωνις Γεωργιάδης, ουσιαστικά, επιβεβαίωσε χθες την έρευνα των «ΝΕΩΝ» (16/1/2023 και 19/1/2023) για τα «μεγάλα κόλπα» στα ράφια των σουπερμάρκετ, όπου οι καταναλωτές βρίσκουν τα ίδια προϊόντα σε μικρότερες συσκευασίες και σε υψηλότερες τιμές από παλαιότερα. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ