Ενας μαέστρος που έφυγε νωρίς, αλλά που το σημάδι του δεν έσβησε ποτέ: ο Ολλανδός Eduard van Beinum «επιστρέφει» με μία έκδοση των απάντων του στην Decca και τη Philips, κάτι που σημαίνει τα εξής τρία σημαντικά: Πρώτον, ότι εδώ περιλαμβάνεται το σύνολο σχεδόν της δισκογραφίας που άφησε πίσω του. Δεύτερον, ότι η ορχήστρα του είναι, ως επί το πλείστον, εκτός από ορισμένες (επίσης εξαιρετικές) ηχογραφήσεις ιδίως στο Λονδίνο, η θρυλική Κονσερτγκεμπάου του Αμστερνταμ σε μία από τις (όχι σπάνιες βέβαια για αυτήν) περιόδους μεγάλης ακμής της. Και, τρίτον, ότι οτιδήποτε περιέχεται σε αυτή την έκδοση που ενώνει για πρώτη φορά όλη αυτή τη δισκογραφία σε μία ενότητα, ανήκει στην πρώτη γραμμή της ιστορίας της δισκογραφίας: πρόκειται για κάτι που έπρεπε να έχει υπάρξει εδώ και πολύ καιρό, αλλά, τουλάχιστον, ήρθε επιτέλους η στιγμή του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ