Καθώς ήδη «τρέχει» η πρώτη εκπτωτική περίοδος του χρόνου, που ξεκίνησε στις 9 Ιανουαρίου και θα λήξει στις 28 Φεβρουαρίου, έχει ανοίξει ξανά η συζήτηση σχετικά με το κατά πόσο τα ποσοστά εκπτώσεων που αναγράφονται στις βιτρίνες αντιστοιχούν στο πραγματικό όφελος που έχει ο καταναλωτής στο ταμείο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ