Ακόμη και τις ώρες αιχμής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περίπου το ένα τρίτο των θέσεων που διαθέτουν οι αμαξοστοιχίες του Eurostar, οι οποίες συνδέουν το Λονδίνο με το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Αμστερνταμ διασχίζοντας υποθαλάσσια τα Στενά της Μάγχης, μένουν κενές. Η αιτία δεν είναι άλλη από τις κοστοβόρες και χρονοβόρες διαδικασίες ελέγχων που έχουν επιβληθεί μετά το Brexit, καθιστώντας πιο περίπλοκη τη μετακίνηση φυσικών προσώπων ανάμεσα στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο – κάτι που συμβαίνει, επίσης, με τα αγαθά και τις υπηρεσίες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ