Ενα ακόμη έργο έρχεται να προστεθεί στο πορτφόλιο ενός από τους κορυφαίους δημιουργούς της Αναγέννησης, του Ραφαήλ, χάρη στην τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και την τεχνητή νοημοσύνη. Τα στοιχεία προκύπτουν από μελέτη των βρετανικών πανεπιστημίων του Νότιγχαμ και του Μπράντφορντ, τα αποτελέσματα της οποίας θα ανακοινωθούν επίσημα το επόμενο διάστημα σε επιστημονική επιθεώρηση. Πρόκειται για το μετάλλιο με την Παναγιά de Brécy, όπως είναι γνωστή. Υποψίες για την ταυτότητα του δημιουργού του έργου υπήρχαν ήδη από το 1981, καθώς ο συλλέκτης έργων τέχνης Τζορτζ Λέστερ Γουίνγουορντ ήταν σίγουρος ότι είχε εντοπίσει ένα γνήσιο έργο του Ραφαήλ. Οι ειδικοί ωστόσο υποστήριζαν ότι επρόκειτο απλώς για ένα αντίγραφο της βικτωριανής εποχής. Η τεχνολογία ωστόσο τώρα προχώρησε σε σύγκριση του επίμαχου έργου με την Παναγία που έχει φιλοτεχνήσει ο Ραφαήλ στην Καπέλα Σιστίνα και τα αποτελέσματα έδειξαν ομοιότητα κατά 97% στο πρόσωπο της Παναγίας και 88% στο πρόσωπο του Ιησού, ενώ το σύστημα θεωρεί ως πανομοιότυπα τα πρόσωπα των οποίων η ομοιότητα είναι άνω του 75%. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν ο ειδικός στη μοριακή φασματοσκοπία στο Μπράντφορντ, Χάουελ Εντουαρντς, ανέλυσε τα χρώματα του πίνακα και εντόπισε χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνταν στα χρόνια της Αναγέννησης και ορισμένες εξ αυτών σταμάτησαν να είναι σε χρήση μετά το 1700.