Τόσο η επίδραση του Κουέντιν Ταραντίνο όσο και ο θαυμασμός του Γιώργου Καφετζόπουλου για τον αμερικανό σκηνοθέτη είναι φανερά σε αυτή την πρώτη του συγγραφική δουλειά: Το «Τάο» είναι ένα θεατρικό έργο όχι και τόσο συνηθισμένο για την ελληνική θεατρική σκηνή, κυρίως λόγω της θεματολογίας του. Οι τρεις ήρωες, πατέρας και γιος κι ένας ακόμα συνεργάτης τους, είναι βουτηγμένοι στη λάσπη ως το κόκαλο. Υπόκοσμος, ναρκωτικά, μαφιόζικες μπίζνες, δολοφονίες…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ