Το ροζ είναι το χρώμα του γυναικείου φύλου και δεν το έχει αλλάξει ούτε η σύγχρονη σκληροπυρηνική φεμινιστική παράταξη. Και υπάρχει λόγος για αυτή την αποδοχή. Η ύπαρξη του pink tax, της ροζ φορολόγησης δηλαδή γυναικείων προϊόντων προσωπικής υγιεινής μαζί με μια σειρά αγαθών και υπηρεσιών όπως το αποσμητικό, το ταμπόν ή το κομμωτήριο. Οι έρευνες που έχουν γίνει στις αγορές των ΗΠΑ και των ευρωπαϊκών χωρών έχουν δείξει ότι η ροζ προσαύξηση είναι 13% πιο πάνω από ό,τι στα προϊόντα για άνδρες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ