Σε διαδικασία αναδιάταξης των επικοινωνιακών δυνάμεών τους βρίσκονται τα κομματικά επιτελεία καθ’ οδόν προς την επίσημη προεκλογική περίοδο και, «διαβάζοντας» με την ίδια προσοχή τα γκάλοπ αλλά και όσα συμβαίνουν στα «δωμάτια» των social media, προσπαθούν τη μέγιστη ψηφιακή προβολή της δικής τους θετικής εικόνας. Το κλίμα που διαμορφώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Facebook, Instagram, Twitter, TikTok -, με βάση τα διαφορετικά κοινά και τους αλλιώτικους «κώδικές» τους, δεν περνά απαρατήρητο, αντίθετα η προσέγγιση που κάνουν οι πολιτικοί αρχηγοί με τους εξ απορρήτων τους πίσω από τις οθόνες είναι ερμηνευτική. Δεδομένου ότι τα social media αποτελούν εργαλείο της προεκλογικής «μάχης», κάθε επιτελείο διεκδικεί την καλύτερη δυνατή χρήση του, επιστρατεύοντας «μυστικά» του digital marketing ή και μεθόδους ποιοτικών μετρήσεων. Είναι γνωστός, για παράδειγμα, σε οργανωμένα γραφεία επικοινωνίας, δημοσκοπικές εταιρείες και πολυεθνικές η κομβική «sentiment analysis» (ανάλυση συναισθήματος), ένας δείκτης που μπορεί να εφαρμόζεται και στη μελέτη ενός λογαριασμού στα social media, δείχνοντας πόσο θετικές ή αρνητικές είναι οι γνώμες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ