Υπάρχει μια περίοδος της μεταπολεμικής ιστορίας της Δύσης που αποσιωπάται, τουλάχιστον όσον αφορά το θέατρο και την προσφορά του στην ιστορία των ιδεών και των πολιτικών ηθών. Είναι η περίοδος του αμερικανικού θεάτρου που άνθησε η δραματουργία από μια ομάδα, κυρίως εβραϊκής καταγωγής, συγγραφέων. Οταν το εβραϊκό έθνος μετά τον πόλεμο βρήκε την αρχαία πατρίδα του, βλάστησαν δύο ιδεολογικές τάσεις. Η ριζιμιά που αποκλείει το θέατρο, αφού θρησκευτικά απαγορευόταν να «ποιήσουν εαυτώ είδωλον ουδέ παντός ομοίωμα», και η αιρετική, κυρίως αθεϊκή και πολιτικά μαρξιστική (ιδεολογικά και θεωρητικά, όχι πολιτικά), ενταγμένη σε στρατόπεδα.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ