«Οση εμπειρία και αν έχεις αποκτήσει στην πάροδο των χρόνων» πιστεύει ο Ρότζερ Ντίκινς, «αν δεν είσαι το ίδιο νευρικός στην τελευταία σου δουλειά όσο ήσουν στη πρώτη, το πιθανότερο είναι να μην την κάνεις σωστά». Ο Ντίκινς κάτι ξέρει για το λέει. Ενας από τους σημαντικότερους εν ζωή διευθυντές φωτογραφίας του κινηματογράφου, δεκαέξι (!) φορές υποψήφιος για το Οσκαρ φωτογραφίας και κάτοχος δύο – για το «Blade Runner 2049» του Ντενί Βιλνέβ και για το «1917» του Σαμ Μέντες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ