«Οση εμπειρία και αν έχεις αποκτήσει στην πάροδο των χρόνων» πιστεύει ο Ρότζερ Ντίκινς, «αν δεν είσαι το ίδιο νευρικός στην τελευταία σου δουλειά όσο ήσουν στη πρώτη, το πιθανότερο είναι να μην την κάνεις σωστά». Ο Ντίκινς κάτι ξέρει για το λέει. Ενας από τους σημαντικότερους εν ζωή διευθυντές φωτογραφίας του κινηματογράφου, δεκαέξι (!) φορές υποψήφιος για το Οσκαρ φωτογραφίας και κάτοχος δύο – για το «Blade Runner 2049» του Ντενί Βιλνέβ και για το «1917» του Σαμ Μέντες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ