Εκπτώσεις που θα φθάσουν ακόμα και το 70% θα δουν οι καταναλωτές έως το τέλος του Φεβρουαρίου καθώς ο καλός καιρός μέχρι και την προηγουμένη εβδομάδα, αλλά και τα περιορισμένα οικονομικά των νοικοκυριών, επηρέασαν την κίνηση στις φετινές χειμερινές εκπτώσεις, που βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν στο τέλος του μήνα. Οπως λένε οι έμποροι μέχρι σήμερα δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και ο στόχος ο τζίρος να φθάσει τα 5,5 δισ. ευρώ και να επανέλθει σε αυτόν του πρώτου διμήνου του 2019 φαντάζει δύσκολος.
Διαφοροποιήσεις
Παρά το γεγονός ότι οι πρώτες ημέρες των χειμερινών εκπτώσεων που ξεκίνησαν στις 9 Ιανουαρίου 2023 έδειχναν ότι θα μπορούσαν να φέρουν χαμόγελα στην αγορά, η πραγματικότητα είναι διαφορετική καθώς όπως λένε οι επιχειρηματίες οι πωλήσεις μέχρι σήμερα είναι χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, με τις μεγάλες επιχειρήσεις να είναι αυτές που για μια ακόμα φορά παίρνουν τη μερίδα του λέοντος και τους μικρούς να προσπαθούν αυξάνοντας τα ποσοστά των εκπτώσεων να ξεστοκάρουν το παλιό εμπόρευμά τους. Στη χαμηλή κίνηση σημαντική επίδραση είχε ο καλός καιρός, ο οποίος αν και επέτρεπε στους καταναλωτές βόλτες στην αγορά δεν ευνόησε μέχρι σήμερα τη ζήτηση σε εποχικά είδη. Σύμφωνα με εκτιμήσεις εκπροσώπων των Εμπορικών Συλλόγων οι πωλήσεις τον πρώτο μήνα των εκπτώσεων δεν ήταν οι αναμενόμενες με σημαντικές διαφοροποιήσεις από πόλη σε πόλη και από περιοχή σε περιοχή.
PepsiCo Hellas
Αναψυκτικά ΗΒΗ σε συνεργασία
με την ΕΨΑ
Η PepsiCo Hellas επαναπατρίζει στην Ελλάδα την παραγωγή των αναψυκτικών ΗΒΗ προχωρώντας σε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία ΕΨΑ. Η συμφωνία αφορά τη συσκευασία κουτιών αλουμινίου των αναψυκτικών ΗΒΗ, τα οποία και θα συσκευάζονται πλέον στις εγκαταστάσεις της ΕΨΑ στον Βόλο, από την άνοιξη του 2023. Παράλληλα με τη μεταφορά της παραγωγής στην Ελλάδα, η PepsiCo Hellas θα προχωρήσει και στον εικαστικό επανασχεδιασμό των συσκευασιών της ΗΒΗ (νέες ανανεωμένες συσκευασίες) καθώς και στην αλλαγή της φόρμουλας του πορτοκαλιού με νέα γεύση πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών.