Το deal της εξαγοράς του 51% της Triathlon από τη Sunlight Group πιστοποίησαν οι αρμόδιες Αρχές ανταγωνισμού.

Οπως ανακοίνωσε η Sunlight με την ολοκλήρωση του mega-deal μεταξύ τους δημιουργείται ένας πραγματικός ηγέτης στην αγορά, καθώς αλλάζει το τοπίο στην εκτός δρόμου ηλεκτροκίνηση και την αποθήκευση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.

Ενισχυμένη με την προσθήκη της Triathlon, η Sunlight Group θα επιδιώξει να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης, με έμφαση στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής. Βασιζόμενος στις μεγάλες επενδύσεις, τη διαρκώς αυξανόμενη παραγωγή και τις δυνατότητές του στην καινοτομία σε μπαταρίες μολύβδου-οξέος και ιόντων λιθίου, ο οργανισμός θα συμβάλει σημαντικά στην απανθρακοποίηση, την ενεργειακή μετάβαση και την ενεργειακή ασφάλεια. Η εξαγορά αυτή, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής εξαγορών και συγχωνεύσεων και του πλάνου επέκτασης της Sunlight, αναμένεται να ξεκλειδώσει νέες δυνατότητες σε ό,τι αφορά το εύρος των διαθέσιμων προϊόντων και τη γεωγραφική κάλυψη των παρεχόμενων υπηρεσιών. Κατά συνέπεια, οι πελάτες θα επωφελούνται από τη συνεχή υποστήριξη και την παροχή όλων των λύσεων που χρειάζονται από έναν προμηθευτή, και θα απολαμβάνουν το μέγιστο της προστιθέμενης αξίας.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Δύο στους τρεις προτιμούν το «καλάθι»

Αξιοποιούν το καλάθι του νοικοκυριού οι δύο στους τρεις καταναλωτές, αν και 84% θα προτιμούσαν τη μείωση του ΦΠΑ στα προϊόντα αντί του καλαθιού. Αυτό προκύπτει από την έρευνα που δημοσιοποίησε χθες το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) για το καλάθι του νοικοκυριού και την αποδοχή του από τους καταναλωτές, η οποία πραγματοποιήθηκε από την 1η έως την 31η Ιανουαρίου 2023.

Σύμφωνα με την έρευνα για τους καταναλωτές, ανά επτά ευρώ αγορών στο σουπερμάρκετ ένα ευρώ αφορά αγορές σε προϊόντα του καλαθιού.

Επίσης ο ένας στους επτά καταναλωτές επισκέφθηκε διαφορετικό σουπερμάρκετ αναζητώντας τα οικονομικότερα προϊόντα λόγω του καλαθιού του νοικοκυριού. Το στοιχείο αυτό, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο και δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί. Πάντως 70% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις στα σουπερμάρκετ παρά το καλάθι του νοικοκυριού.