Πολύ περισσότερα πλοία έμειναν «καραβοφάναρο» το 2021 και το 2022 λόγω μηχανικών βλαβών, αναφέρει έκθεση του Lloyd’s List Intelligence, η οποία αποδίδει το φαινόμενο ως έναν βαθμό στην εμφάνιση των νέων καυσίμων και τη στροφή της ναυτιλιακής βιομηχανίας στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, καθώς υπήρξαν τεχνικά θέματα που έπρεπε να αντιμετωπισθούν με την εισαγωγή των νέων καυσίμων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ