χρειάστηκε η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης OpenAI να αποκτήσει 1 εκατ. χρήστες, όταν το Netflix που λανσαρίστηκε το 1999 χρειάστηκε 3,5 χρόνια για τον ίδιο αριθμό χρηστών, ενώ το Instagram 2,5 μήνες και το Airbnb 2,5 χρόνια. Αυτό δείχνει τη δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) σε νέες εφαρμογές επεξεργασίας λόγου, εικόνας και ήχου. Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που έχει ξεσπάσει μάχη μεταξύ των τεχνολογικών γιγάντων. Η Google, η οποία κατέχει το 58% της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο, αλλάζει σχέδια και απομονώνει την τεχνολογία ΑΙ που υποστηρίζει τη μηχανή αναζήτησης, ώστε να το προσφέρει ως ξεχωριστό προϊόν και να ανταγωνιστεί την OpenAI. Η Microsoft επενδύει 10 δισ. ευρώ και η Apple κινείται προς αντίστοιχη κατεύθυνση.