Είχα γράψει πριν από μερικά χρόνια για τρεις πίνακες «σταθμούς» στην Ιστορία της Τέχνης, οι οποίοι, για ποικίλους λόγους, έχουν γίνει γνωστοί και αναφέρονται συνήθως με εσφαλμένο τίτλο: τη (λεγόμενη) Νυχτερινή περίπολο του Ρέμπραντ, το (λεγόμενο) Πρόγευμα στη χλόη του Μανέ και τις (λεγόμενες) Δεσποινίδες της Αβινιόν του Πικάσο. Αν κάποιος θέλει λεπτομέρειες για το πώς προέκυψε ο εσφαλμένος τίτλος μπορεί να αναζητήσει το σχετικό Γλωσσίδιο (16.11.2019) ή να περιμένει την έκδοση εντός του 2023, από τις εκδόσεις Πατάκη, των «Γλωσσίδιων» της περιόδου 2018-22, ταξινομημένων και ελαφρώς επανεπεξεργασμένων. Σήμερα, σειρά έχουν τρεις ακόμα πίνακες οι οποίοι, κατά τη γνώμη μου, παρουσιάζουν επίσης κάποια προβληματάκια ως προς την απόδοσή τους στα ελληνικά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ