Ο Αρθουρ  Μίλερ ήταν θαυμαστής του Ιψεν και του Στρίντμπεργκ, γι’ αυτό, όπως το επισημαίνουν οι ιστορικοί του θεάτρου της αμερικανικής σκηνής, ήταν και ο περισσότερο Ευρωπαίος. Με αυτή την επισήμανση τον προσέγγισε η κριτική, αλλά και τον απόλαυσε και το ευρωπαϊκό και το ελληνικό κοινό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ