Για τις εταιρείες αποτελεί τρόπο για να διατηρήσουν υψηλά περιθώρια λειτουργικών κερδών, για τους καταναλωτές διαρκή λόγο ανησυχίας και για τις στατιστικές υπηρεσίες πραγματικό πονοκέφαλο. Ο λόγος για το φαινόμενο του shrinkflation, δηλαδή της τάσης να μειώνεται η ποσότητα του προϊόντος ανά συσκευασία με διατήρηση της ίδιας τιμής. Για παράδειγμα, εκεί που είχατε συνηθίσει να αγοράζετε μια συσκευασία δημητριακών 500 γραμμαρίων, πλέον υπάρχει μια νέα συσκευασία 450 γραμμαρίων στην ίδια τιμή. Αυθόρμητα αισθάνεστε ότι δεν έχετε χάσει τίποτα, αφού πληρώνετε το ίδιο. Ωστόσο στην πραγματικότητα έχετε πληρώσει 11,1% περισσότερο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ