Πάμπλο Καζάλς: Οι ηχογραφήσεις στη Philips, Eloquence, 7CD
Ο θρύλος του Πάμπλο Καζάλς δεν έχει ανάλογό του όχι μόνο στο βιολοντσέλο, αλλά και σε κανένα άλλο όργανο. Ο λόγος είναι ότι ουδείς άλλος μουσικός πέτυχε εκείνο που κατάφερε ο καταλανός τσελίστας: να φέρει μόνος, ο ίδιος, ένα όργανο στο επίκεντρο της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, σε θέση που πριν από εκείνον δεν είχε. Το βιολοντσέλο «εγκαταστάθηκε» μαζί του ως ισότιμο κορυφαίο σολιστικό όργανο στη μουσική με τις ηχογραφήσεις του που ξεκινούν πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και είχαν πραγματοποιηθεί για την τότε ΕΜΙ, περιλαμβάνοντας πρωτίστως τις Σουίτες του Μπαχ που ο Καζάλς εισήγαγε στο ρεπερτόριο, έπειτα από μία δωδεκαετή περίοδο προετοιμασίας πριν τις ηχογραφήσει. Παράλληλα, εκείνος επανέφερε στο ευρύ κοινό και τις Σονάτες του Μπετόβεν αλλά και μία σειρά από άλλα κορυφαία έργα για το όργανο που μέσα από τη δική του παρουσία πήρε τη θέση που του άξιζε στην παγκόσμια μουσική σκηνή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ