Η ιστορία του μποϊκοτάζ ή του εμπάργκο προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μεγάλη. Ξεκινάει πολλές δεκαετίες πριν από την άρνηση των καταναλωτών ν’ αγοράσουν νοτιοαφρικανικά φρούτα και λαχανικά λόγω του απαρτχάιντ και φτάνει μέχρι το εμπάργκο σε προϊόντα εταιρειών λόγω της κακής περιβαλλοντικής ή κοινωνικής τους συμπεριφοράς. Στις ΗΠΑ και τον Καναδά έχει καθιερωθεί ετήσια ημέρα αποχής από τις καταναλωτικές συνήθειες, γνωστή ως η… «Ημέρα του δεν αγοράζω τίποτα» (Buy nothing day), με στόχο την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών των πλούσιων χωρών για τις συνέπειες της κατανάλωσής τους στο περιβάλλον.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ