Ο κόσμος του βόλεϊ είχε δύο φορές την ευκαιρία την προηγούμενη εβδομάδα να παρακολουθήσει δυνατούς αγώνες για το άθλημα που αγαπά: κατά σύμπτωση, επρόκειτο για δύο ντέρμπι Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού. Το ένα ματς διεξήχθη στον Αγιο Θωμά και ήταν ευρωπαϊκός ημιτελικός με τον γνωστό θρίαμβο των Ερυθρολεύκων και το δεύτερο έγινε το σαββατόβραδο στον Ρέντη με νέα νίκη (3-2) του Ολυμπιακού. Το βόλεϊ, συνεπώς, μπήκε για τα καλά στα σπίτια των φιλάθλων. Τέτοιες ευκαιρίες πρέπει ένα άθλημα, το όποιο άθλημα, να τις αξιοποιεί. Το ευρωπαϊκό ραντεβού ήταν συναρπαστικό και κράτησε το ενδιαφέρον του κόσμου αμείωτο. Αλλωστε, ένα παιχνίδι μετά το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα αρκετοί μπορούν να το παρακολουθήσουν – κυρίως οικογένειες. Τι συνέβη, όμως, με το παιχνίδι για την ελληνική Λίγκα; Η Ομοσπονδία έχει αποφασίσει από τη φετινή σεζόν τα «καλά ματς», τα ντέρμπι αν μπορεί αυτό να ειπωθεί, να ορίζονται βράδυ Σαββάτου: 21.30. Για τηλεοπτικούς λόγους. Δεκτό. Πόσοι όμως και ποιοι θα χαραμίσουν την έξοδό τους για να δουν βόλεϊ; Και πόσοι θα προτιμήσουν αθλητισμό και όχι ένα από τα άλλα τηλεοπτικά δημοφιλή προγράμματα, αυτά με τα τραγούδια; Είναι γεγονός πως γεμίζει το πρόγραμμα της τηλεόρασης και καλύπτονται δύο ή και τρεις ώρες. Συνέβη προχθές το βράδυ: η νίκη του Ολυμπιακού σφραγίστηκε τα μεσάνυχτα! Ακριβώς τότε είχαμε το τελικό 3-2. Αραγε, πόσοι άντεξαν να δουν βόλεϊ; Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι έχουν ένα φιλέτο στα χέρια τους οι αρμόδιοι και δεν γνωρίζουν πώς να το αξιοποιήσουν. Χάνουν, εν πολλοίς, την ευκαρία. Κακώς. Κάκιστα. Αντί να προωθήσουν το προϊόν, μάλλον κάτι αντίθετο κάνουν. Με αποτέλεσμα τις εξελίξεις να τις μαθαίνουν αρκετοί πολύ μετά. Και αν… Αυτό όμως δεν λέγεται διαφήμιση του αθλήματος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ