Αυξάνονται οι τοποθετήσεις παραγγελιών νεότευκτων πλοίων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο μεθανόλη, με τους πλοιοκτήτες να μετρούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καυσίμου. Ενώ δεν λείπουν οι ανησυχίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα της «πράσινης» μεθανόλης, ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv επισημαίνει ότι το πρώτο δίμηνο του 2022 ξεχώρισαν οι νέες παραγγελίες για πλοία που θα μπορούν να χρησιμοποιούν και το συγκεκριμένο καύσιμο, με στόχο την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Συνολικά τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 63 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοιων και πλοίων μεταφοράς αερίων με καύσιμο μεθανόλη από τις αρχές του τρέχοντος έτους, ένα αριθμός αυξημένος κατά 152% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πάντως το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) εξακολουθεί να έχει τα πρωτεία καθώς το 2022 πάνω από τις μισές παραγγελίες (397) αφορούσαν πλοία με καύσιμο LNG ενώ μόλις το 7% (43 πλοία) πλοία με καύσιμο μεθανόλη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ