Σαν σήμερα, ακριβώς πριν από τριάντα χρόνια. Στις 22 Φεβρουαρίου 1993. Σε μία Ελλάδα που φαινόταν ότι είχε αφήσει πίσω της τις πολιτικές κόντρες και το «βρώμικο ’89» και έμπαινε σε μια νέα εποχή. Με ιδιωτική τηλεόραση, ΑΤΜ στις τράπεζες, μια πρωτοφανή έκρηξη του Τύπου, γνωστά διεθνή brands να κάνουν απόβαση καταναλωτισμού στην Ελλάδα και, γενικώς, να προσβλέπουμε σε ένα μέλλον που έμοιαζε χρωματιστό και απαστράπτον. Αυτό βέβαια ήταν η βιτρίνα. Το τι γινόταν από πίσω, στο κυρίως «μαγαζί», δεν το είχε αντιληφθεί ούτε ο καταστηματάρχης. Ετσι συμβαίνει συνήθως, άλλωστε δεν διακρίνονταν ακόμη τα σημάδια. Χρειάσθηκε να περάσουν αρκετά χρόνια για να καταρρεύσει και το «μαγαζί» και η βιτρίνα του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ