Ατμόσφαιρα από Ελλάδα σήμερα στην Μπερλινάλε, σε πλήρη αντίθεση με το κρύο του Βερολίνου. Οι αυθεντικές ελληνικές τοποθεσίες είναι (κυρίως) το φόντο του «Musik» της Γερμανίδας Ανγκελα Σάνελεκ, ενώ η ίδια η ταινία κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι για έναν θεατή μη μυημένο στον ενναλακτικό κινηματογράφο. Σίγουρα δεν μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτό ότι ο μύθος του Οιδίποδα είναι ο πυρήνας της ιστορίας της. Η Σάνελεκ, με ειδίκευση στο αρχαίο ελληνικό δράμα, διαχειρίζεται την ιστορία της με τρομερά ελλειπτικό τρόπο, προσφέροντας  λεπτομέρειες περισσότερο ως σημάδια / σύμβολα παρά σαν εργαλεία σεναρίου. Τραυματισμένα πόδια, ένα σταυρόλεξο, μια οικογένεια στην επαρχία, ένας τηλεφωνικός διάλογος μέσα από τον οποίο καταλαβαίνουμε ότι κάποιος έχει πεθάνει (η ταινία έχει ελάχιστους διαλόγους), κλασική μουσική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ