Ο «κακός» καιρός στη Βραζιλία και η κινούμενη με αργούς ακόμη ρυθμούς ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας μετά την πανδημία έχουν δημιουργήσει ένα «ανθυγιεινό» περιβάλλον για τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, τα capes και τους πλοιοκτήτες τους. Οι ναύλοι στη spot αγορά στα πλοία αυτού του μεγέθους κυμαίνονται το τελευταίο διάστημα κάτω από τα 3.000 δολ. την ημέρα, ενώ χθες μετά από πολλές ημέρες «έπιασαν» τα 3.220 δολ. καταγράφοντας μια άνοδο 700 δολ. περίπου σε μία ημέρα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ