Το 45% των ταξί είχε αύξηση κόστους έως 50% το 2022 σε σχέση με το 2019, ενώ ο «κίτρινος στρατός» των 14.000 οχημάτων που αντιπροσωπεύουν τα ταξί στην Αττική είχε συνολικές ετήσιες εισπράξεις τη χρονιά που πέρασε 546,9 εκατ. ευρώ καλύπτοντας το 23% των συνολικών εσόδων των χερσαίων μεταφορών στην Αττική και το 46% της συνολικής απασχόλησης των χερσαίων μεταφορών στην Αττική. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία ICAP για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας και δείχνει επίσης ότι ο αριθμός των ταξί που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ μικρός, με το κυρίαρχο καύσιμο των ταξί να είναι το πετρέλαιο σε ποσοστό 82,8% και κατά 14% του συνόλου το φυσικό αέριο και η βενζίνη, γεγονός που δικαιολογεί και τη σημαντική επιβάρυνση στο κόστος μεταξύ 2019 και 2022.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ