Οι λόγοι μπορεί να είναι καθαρά οικονομικοί ή μπορεί να έχουν να κάνουν και με την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και των εταιρειών για ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον. Αν οι αγορές προϊόντων από δεύτερο χέρι τις προηγούμενες δεκαετίες αφορούσαν κυρίως ακίνητα και αυτοκίνητα, σήμερα οι αγορές μεταχειρισμένων  ειδών ή αλλιώς προϊόντων second hand περιλαμβάνουν από ρούχα και ηλεκτρονικά παιχνίδια έως ηλεκτρικές συσκευές και κινητά τηλέφωνα. Μάλιστα, οι νεότερης ηλικίας καταναλωτές δείχνουν να επιλέγουν περισσότερο αγορές από δεύτερο χέρι και στην Ελλάδα το ποσοστό τους φτάνει το 69%, σε ηλικίες από 18-24 ετών, όταν στους άνω των 55 ετών μόνο οι τέσσερις στους δέκα δηλώνουν ότι έχουν κάνει αντίστοιχες αγορές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ