Οκτώβριος 2014: τα μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με την πρόταση τουριστικής αξιοποίησης της Αθήνας σε μια προσπάθεια εξωστρέφειας να σχεδιαστεί ταυτότητα (δηλαδή brand) για το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας από το Φάληρο έως το Σούνιο. Το γραφείο δημιουργικού σχεδιασμού G Design Studio εξηγούσε τότε: «Η σχεδιαστική μας προσέγγιση είναι σύνθεση των επιμέρους στοιχείων της περιοχής που επιλέξαμε έπειτα από ενδελεχή μελέτη του παραλιακού μετώπου και λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς πρακτικές στο destination branding και ειδικά στη δημιουργία ταυτότητας μιας Ριβιέρας. Η βασική ιδέα διακρίνει τρία δομικά στοιχεία του brand “Αθηναϊκή Ριβιέρα”: Beaches (Παραλίες), Leisure (Αναψυχή) και Culture (Πολιτισμός). Αυτά συνυπάρχουν ως σύνολο αλλά και ως μονάδες. Είναι η συμπύκνωση κάθε Ριβιέρας».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ