Οι μεγαλύτεροι θα τη θυμούνται, οι νεότεροι ας ψάξουν να τη βρουν, υπάρχει στο YouTube. Για μια τηλεοπτική διαφήμιση μιλάω από τη μακρινή δεκαετία του 1990, αυτή που μας «σύστησε» τη Σαρλίζ Θερόν ως μοντέλο, πολύ πριν τη δούμε στη μεγάλη οθόνη. Το προϊόν ήταν το Martini και το ασπρόμαυρο στόρι εξελίσσεται σε έναν χώρο που θα μπορούσε να είναι το open bar ενός πολυτελούς ξενοδοχείου στις Κάννες. Η Σαρλίζ συνοδεύεται από έναν ώριμο «Ωνάση» αλλά φλερτάρει με νεαρό τύπου «μοντέλο». Συνεννοούνται με τα μάτια, ο νεαρός σηκώνεται και απομακρύνεται και εκείνη τον ακολουθεί. Η άκρη του πλεκτού φορέματός της όμως πιάνεται σε κάποια πρόκα της καρέκλας. Κι έτσι, καθώς προχωρά και όπως τη βλέπουμε από πίσω, το φόρεμα αρχίζει και ξηλώνεται. Μέχρι που να φθάσει στην αποκάλυψη του επίμαχου σημείου οπότε, πάνω στα οπίσθια της Σαρλίζ, πέφτει το λογότυπο του προϊόντος. Μου έλεγαν μάλιστα ότι, εκείνη την εποχή, πλήθος τηλεθεατών είχε συγκεντρωθεί έξω από τα γραφεία του Martini και ζητούσαν να αφαιρεθεί το λογότυπο από τη συγκεκριμένη σκηνή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ