Η μοιραία αλλαγή στο κλειδί «118Α» της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Κατερίνης από τον 59χρονο άπειρο σταθμάρχη Βασίλη Σ. – που είχε ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση προ μερικών ημερών και εργαζόταν παλαιότερα ως αχθοφόρος στον ΟΣΕ αλλά και ως μεταφορέας… βιβλίων στο υπουργείο Παιδείας – προκάλεσε την πρωτοφανή τραγωδία στα Τέμπη, όπως προκύπτει από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. Η σφοδρή μετωπική σύγκρουση, το βράδυ της Τρίτης, της επιβατικής αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνας – Θεσσαλονίκης με 352 συνολικά επιβαίνοντες και μίας εμπορικής στην οποία επέβαιναν δύο μηχανοδηγοί οφείλεται σε αυτό το τραγικό λάθος, αφού οι δύο συρμοί βρέθηκαν στην ίδια σιδηροτροχιά, ενώ η σιδηροδρομική γραμμή σε αυτό το δίκτυο είναι διπλή. Ομως και ο μοναδικός μηχανισμός αποτροπής, που θα ήταν το σύστημα τηλεδιοίκησης του δικτύου του ΟΣΕ – κόστους περίπου 43 εκατ. ευρώ – με αισθητήρες-σηματοδότες που θα μπορούσαν να ειδοποιήσουν από την αρχή της πορείας των δύο τρένων, δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ