Η αγάπη για το ελληνικό καλοκαίρι την οποία εκφράζει το σύμπαν της πολυτέλειας δημιουργώντας διαφημιστικές καμπάνιες και ειδικές εκδηλώσεις στη χώρα μας συνεχίζεται. Ο Louis Vuitton, διάσημος για τις πολυτελείς ταξιδιωτικές αποσκευές, τις τσάντες, τις συλλογές ρούχων, αξεσουάρ και αρωμάτων, επέλεξε για άλλη μία φορά μια εκδοχή του ελληνικού τοπίου για να το συνδέσει με την ιστορία και τις αξίες του οίκου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ