Ενα bras de fer είναι σε εξέλιξη μεταξύ εισαγωγέων και εμπόρων από τη μια πλευρά και ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών (liners) από την άλλη με αντικείμενο το κόστος μεταφοράς ενός container υπό το φως της κατάρρευσης των ναύλων. Οπως προέκυψε την προηγούμενη εβδομάδα στο διεθνές Trans-Pacific Maritime Conference (ΤPM23) στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνιας, οι εισαγωγείς περιμένουν να μειωθούν περαιτέρω οι ναύλοι των containers πριν υπογράψουν οποιεσδήποτε συμφωνίες με τους μεταφορείς, οι οποίοι ξεκινούν διαπραγματεύσεις προτείνοντας ως ελάχιστο, όπως αναφέρει το Bloomberg, τα 2.000 δολ. ανά μονάδα στη διαδρομή Ασίας προς Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ