Το 2013 ξεκίνησε η προσπάθεια πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ολοκληρώθηκε το 2017 επί ΣΥΡΙΖΑ, έναντι 45 εκατ. ευρώ στους Ιταλικούς Κρατικούς Σιδηροδρόμους (FS). Αρχικά, σύμφωνα με την απόφαση της Κομισιόν, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμενόταν να στηρίξει το άνοιγμα της ελληνικής σιδηροδρομικής αγοράς στον ανταγωνισμό και να φέρει θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα των υπηρεσιών μεταφορών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ