Η ιστορία της διάσπασης του ΟΣΕ έχει πολλά κεφάλαια και η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο άλλοτε κραταιός Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας μπορεί να χαρακτηριστεί ως η κορυφή ενός παγόβουνου κακοδιαχείρισης, διασπάθισης δημοσίου χρήματος αλλά και διαφθοράς, σύμφωνα με τις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Είναι χαρακτηριστικό πως από το 2000 έως το 2020 συνολικά ξοδεύτηκαν για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους πάνω από 27 δισ. ευρώ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ