Με τον σκηνικό κι όχι μόνον χώρο του Θεάτρου Τέχνης της Οδού Φρυνίχου να συμμετέχει στη δράση της «Παρεξήγησης» με τρόπο καθοριστικό, ο Γιάννης Χουβαρδάς έστησε το έργο του Αλμπέρ Καμύ (Albert Camus, 1913-1960), δίνοντάς του τις διαστάσεις μιας σύγχρονης, άρα παράλογης, τραγωδίας. Ο χώρος του φουαγιέ που κρύβεται πίσω από τη μεγάλη μαύρη κουρτίνα, η επιβλητική ξύλινη σκάλα, ο εξώστης, οι διάδρομοι, το δεύτερο επίπεδο της σκηνής και, φυσικά, η ίδια η σκηνή υποδέχονται αυτή την ιστορία όπου το παράλογο της ζωής βρίσκει δίοδο για να εκφραστεί. Και προετοιμάζει το έδαφος γι’ αυτό που πρόκειται να συμβεί.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ