Με τον σκηνικό κι όχι μόνον χώρο του Θεάτρου Τέχνης της Οδού Φρυνίχου να συμμετέχει στη δράση της «Παρεξήγησης» με τρόπο καθοριστικό, ο Γιάννης Χουβαρδάς έστησε το έργο του Αλμπέρ Καμύ (Albert Camus, 1913-1960), δίνοντάς του τις διαστάσεις μιας σύγχρονης, άρα παράλογης, τραγωδίας. Ο χώρος του φουαγιέ που κρύβεται πίσω από τη μεγάλη μαύρη κουρτίνα, η επιβλητική ξύλινη σκάλα, ο εξώστης, οι διάδρομοι, το δεύτερο επίπεδο της σκηνής και, φυσικά, η ίδια η σκηνή υποδέχονται αυτή την ιστορία όπου το παράλογο της ζωής βρίσκει δίοδο για να εκφραστεί. Και προετοιμάζει το έδαφος γι’ αυτό που πρόκειται να συμβεί.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ